Röjer!!

Jag röjer, städar, slänger, sorterar och boar in mig i köket. Albin hade så vansinnigt ont i magen i går kväll att vi faktiskt var på väg in till Akuten vid 22 i går kväll. Som tur va så började det släppa precis då så vi avvaktade och efter en stund somnade han.

Eftersom han somnat så sent och haft så fruktansvärt ont kvällen innan så fick han stanna hemma idag och rastlös som han är så promenerade han bort till mormorn.



Jag och Emil fortsatte röja och dona. Vid 13 blev vi bjudna på middag hos mamma. Barnen kollade på Pettsson medan vi väntade på att maten skulle bli klar.





När inte Albin var hemma så passade Emil på att låna storebrors klocka....




Jag blev ju inte alls klar idag och imorrn ska jag jobba, 3 studiofotograferingar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0