Snurrig i pallet...

Ja jösses! Jag är ju en ytterst van Gekås besökare och gör mina besök på ca 30-60 minuter. Idag har jag vart där inne i typ 5 timmar!! Men jag klagar inte, absolut inte, jag blev bjuden på både lunch och fika.

Det var mest som guide jag var där, åt mamma och Julie men givetvis fick även jag med mig ett och annat hem...

Bla dessa båda trasmattor som fick bo i köket. Det återstår bara att se hur länge jag står ut med att ha en matta under köksbordet.



Kajsa gillade den nya mattan skarpt i alla fall. Dessutom hittade jag nästa bok om Mr Grey så nu är jag djupt försjunken i den, bara så ni vet, om jag blir lite frånvarande här inne...





Nu behöver jag nog sova, jag börjar ju jobba strax innan 8 i morrn!

Kommentarer
Postat av: johanna

Åh ja me.... Kan inte släppa boken heelt beroende :-) har åxå 2:an och nu e även 3:an ute :-))

2012-12-29 @ 23:06:19
URL: http://treprinsarochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0