Liiite för mycket kanske...

Jo, men jag skulle kunna erkänna lite... Det är mycket nu, liiiite för mycket.

Jag har så mycket kontorsarbete att jag knappt vet i vilken hög jag ska böra. När pappan kom hem fick jag direkt smita upp och börja beta av en del. Jag hann med ganska mycket med jag har en hel del kvar.
Barnen (Emil) tycker inte om att jag jobbar när dom är hemma så jag försöker att inte göra det, eller att göra det när Emil sover. Annars finns ju bara kvällarna och då finns det ju en del annat man oxå vill göra.
Till exempel måla, men det hinner jag ju bara inte med.

I dag på förmiddagen hade jag en tid hos Anna så jag lämnade ungarna hos mamma.
När jag kom för att hämta så hade Albins dagiskompis Olle (som bor granne med mormorn) kommit över så det var high life kan man säg.
Vi åkte hem och käkade middag och sen stack vi iväg till Anna, Ella & Noa där vi fick fika, lek & bus!

Sen har jag suttit här, på kontoret, men jag tror jag får sticka ner och få nåt i magen, jag missade lixom kvällsmaten.


Kommentarer
Postat av: Ida

Stackare :( du är duktig som kämpar på

2012-02-21 @ 20:26:04
URL: http://denvackrastestunden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0