Mera snö!

Fast nu kan till och med jag hålla med om att den är lite onödig, den kommer ju inte precis att ligga kvar och bli pulkabackar till barnen och då kan det liksom kvitta.

Idag på morgonen körde jag bort barnen till mormorn för att sen hem igen och fota en liten söt tjejja i studion. Det gick toppenbra och jag hoppas kunna visa några bilder sen, när föräldrarna sett och godkänt.

Medan jag gick runt och pulade i studion i väntan på mina kunder passade jag på att ta mig en kopp kaffe.


Fast David kallar inte mina glas för kaffe direkt, inte när hälften är mjölk...

Jag hämtade hem Emil direkt efter medan Albin stannade kvar hos mormorn och hjälpte henne att uträtta några ärenden. Sen kom dom båda och käkade middag här.
Emil sov en bra stund så då passade jag på att jobba en del på kontoret och nu har han vaknat och vi har fikat.
Pappan borde strax vara på ingång och då tänkte jag baka lite frallor till kvällsmaten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0