Nu är vi packade!

Japp, nu är vi packade så det står härliga till!
Bilen hade behövt vara myyycket större för att få plats med allt man behöver till en familj med 2 barn...

Jag har röjt runt och donat hela dagen och dessutom sovit alldeles för lite i natt så jag ska bara kika in här en snabbis och sen gå och lägga mig, vi åker ganska tidigt i morrn. Kajsa har åkt till faster och har det hur bra som helst, vi har handlat det vi behöver och tvättat upp tvättkorgarna så det ska bli liiite lättare att komma hem.
Jag hade behövt ta hand om lite pappersarbete men jag orkar bara inte det idag och jag tror faktikst inte jag hade gjort ett bra jobb idag heller, säkert hade jag blandat ihop siffrorna mer än vanligt...

Jag har ordnat så att det inte kommer att vara helt tyst här på bloggen medan jag är borta, ni kommer att ha inlägg att se fram emot varje dag, om tekniken funkar som den ska.

Emil har något som bekymrar honom, förmodligen en tand så han har inte vart helt enkel att ha att göra med idag, men får han ner mamman på golvet för massa lek och bus, då skiner han om en sol!

Jag filmade honom lite innan när han dansade.



Albin har vart med pappan ute och grejat med bilen, takboxen och allt sånt.

Alltså, snart är det "shoop", "shoop", "shooop"!

Jag bjuder på bilder från förra året, bara för att läskas lite...


Tjuvar och annat oärligt folk göre sig inte besväret, vi har larm, Gabbe och världens förvetnaste grannar.

Ha det så bra här hemma, det tänker jag ha!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och en mamma som kmmer att springa där titt som tätt, och sköta blommor o post. Kör försiktigt nu!

2012-01-13 @ 22:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0