Solstinget!

I mer än ett decennium drev min mamma och min moster, solariet i Tvååker.

Jag tror kanske att jag gick i 8:an när dom tog över det och under åren utökades och förnyades det med olika saker hela tiden. Jag höll i alla marknadsföring och hade möjligheten att sola när och hur mycket jag ville. Tyvärr var jag väl inte så bra på att utnyttja det...

2005 köptes det in spraytanning och allt man behöver till det och så här såg det ut när vi provade det första gången! 



Det var ju såååå roligt och jag har massor av bilder på oss som provade då dom första gångerna och det var faktiskt riktigt roligt! Tyvärr hade jag inte ultimat hud för spraytanning eftersom jag blev "fläckig" efter bara någon dag men det var roligt att vara så brun och känna sig så fräch. Sen ser jag ju på bilderna att jag var en aning smalare än idag och det kanske oxå hjälpte till med just den känslan...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja jisses vad vi har sprayat! Det var kul, och uppskattat av kunderna. Känns som det är evigheter sedan...

2012-01-16 @ 15:17:01
Postat av: Eva

Ja det var tider det :)

2012-01-16 @ 18:37:41
Postat av: Malin

Fotomodell ;-)

2012-01-17 @ 09:25:33
URL: http://veckanmedmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0