Vi är hemma!

Vi har faktikst vart hemma sedan i lördagskväll men jag har haft supermycket att göra och har än igentligen men jag måste ju i alla fall titta in och meddela att jag lever och att vi har haft den bästa veckan i Hemsedal!

I lördagskväll och i går kördes det otaliga maskiner med tvätt och packning hittade tillbaka till sin plats i skåpen. Jag var en sväng på auktionen i Heberg och fyndade nysilverbestick och sen på kvällen satt jag i flera timmar med bokföring, lön, skattedeklarationer, momsrapporter, kontrolluppgifter, och massa annat pappersarbete. Tyvärr har jag väldigt mycket mer kvar så jag tvivlar på att jag kommer ha tid att uppdatera ordentligt på några dagar, men jag ska försöka.

Jag har skrivit varje dag i Hemsedal, det ska lixom bara sättas ihop med bilder och filmsnuttar.
Nu har vi precis ätit frukost och ska göra oss klara för avfärd hem till mormorn. Barnen ska vara där och mysa en stund medan jag åker iväg på ärende.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, nu är det längesen jag träffade guldklimparna. Nio dar!

2012-01-23 @ 09:12:59
Postat av: Anna

Välkomna hem!!

Kram Anna

2012-01-23 @ 16:35:09
URL: http://www.annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0