Sådär mycket nu igen...

Alltså nu är det sådär galet mycket igen, sådär så jag nästan inte hinner sitta ner på hela dagen!
 
Igentligen "hinner" jag inte nu heller men Emil har somnat, disken är diskad och marmeladen har kokat klart och då satte jag mig ner. Jag har alla sängläderna ute på tork och hade tänkt hinna bädda alla sängar, plocka in disken, ta ett varv med dammsugarn och svara på ett par viktiga mail innan Emil vaknar igen.
 
Fast igentligen hade jag tänkt åka och handla medan han sov men jag fick inse mina begränsningar.
 
Hur som helst så ska jag i alla fall snabbt slänga in bilderna från de senaste dagarnas instagram.
 
 
Albin sitter och målar en tavla till gammelfarmors födelsedag (lördags).
 
 
Jag och David hann med en kopp kaffe i solen innan det var dax för mig att åka och fota brudpar, i lördags.
 
 
 
En liten sneakpeak från den fotograferingen...
 
I söndags jobbade jag så då var det ingen som helst aktivitet på instagram.
 
 
I går på morgonen kom barnen farfar med svartavinbär och där var några små fripassagerare, små sniglar, som Albin tog hand om.
 
 
Jättesöta, speciellt på matbordet...
 
 
Det blidde en burk gelé och en flaska saft!
 
 
På eftermiddagen skulle vi iväg till Pia och fika lite och när jag inte kunde hitta Albin precis innan vi skulle köra, då satt han såhär...
 
 
Direkt när vi kom hem så lämnade vi Emil och hämtade mormorn för en tur i svampskogen. 3 timmar var vi ute och när jag kom hem blev det mackor med svampstuvning!
 
 
Idag har vi som sagt fullt upp, vi har vänt upp och ner på studion och skurat den ordentligt och sen har vi tvätttat, tvätttat och tvättat lite till, plockat krusbär, kokat marmelad, lagat middag (barnens favvo, kokta potatis, stekt torsk/fiskpinnar med lingon & grädde) och nu ska det som sagt, städas, bäddas och sen blir det foto jobb i studion i eftermiddag!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sådär höll jag också på i din ålder, nu orkar jag inte. ;-)

2012-07-24 @ 20:50:28
Postat av: Lotta

Ville bara säga att din
blogg och dina bilder är jättefina!
Vet redan nu att jag kommer bli supernöjd
med bilderna på Molly!
Kram Lotta och Molly

2012-07-24 @ 23:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0