Liten Svea...

Svärmor är hundvakt...



Lilla Svea är en långhårig Schäfer, hon är 8 veckor och alla hennes syskon är sålda och har åkt iväg. Nu är det bara Svea kvar hos uppfödaren och när han skulle på semester så passar min svärmor henne.

Uppfödarn sa att om hon skulle hitta någon som är intresserad av lilla Svea undertiden så gör det ingenting och då kommer hon med henne till oss! Vi smälter!

Hon är ljuvligt söt, charmig, ullig och bara helt och håller URSÖT!
Men, vi har inte tid för henne och jag har dessutom aldrig haft hund och känner att om jag någongång ska ha det så ska jag ha tid för den och hinna träna med den så den blir väl uppfostrad och det känner jag verkligen inte att vi har nu. Men som sagt, är det någon annan som känner sig manad så ska jag vidarebefodra intresset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0