Semester på G!

Nu håller vi på för fullt och förbereder för några dagars välbehövlig semester tillsammans.

Idag har det vart kalas för hela slanten, i alla fall för Albin som började med barnkalas på förmiddagen och nu i kväll har vi vart och firat mormorn som fyller år.



Hon fick 3 stycken stora förstoringar (50x70 cm) som hon ska ha i sina ramar i vardagsrummet.

Pappan har jobbat hela dagen lång så jag och grabbarna har vart ensamma hemma.
Albin har byggt massor med lego och innan han åkte på barkalas så var det  2 goa killar här hemma som busade och gosade för fullt!

Foto: Syskonkärleken när den är som bäst. En liten gospaus mitt i racingen... http://instagr.am/p/L9yz6WDSYC/

I går jobbade jag en sväng på dagen och då hade grabbarna vart ute med pappan och det fortsatte dom med så det fick bli till att blöta upp ungarna i badet för att få dom rena sen...

Foto: Har man vart ute med pappan en hel dag så behöver man sitta ett bra tag i blöt... http://instagr.am/p/L8WzuZjSZ_/

Emil är lika glad för det!



När jag kom hem från jobbet hade jag med mig middag, David favvo!

Nu måste jag fortsätta med packningen men om jag inte hörs av på ett par dagar så vet ni att vi njuter av varandras sällskap i husbilen bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0