Tjärbyligan 2012!

Vår årliga släktträff!

Vilken dag vi fick!
Vädret var helt perfekt, inte för varmt (tack och lov) och inte heller för kallt (även om vissa hade massor av kläder på sig...). Eftersom vi skulle vidare på kvällen så åkte vi upp till Grimeton i husbilen.

Alla kom och vi samlade ihop oss och blev indelade i lagen.
Jag hamnade i ett riktigt toppenlag med min Moster Eva, brorsan och mina kusiner Anders & Peter.

Vi började med en promenad till sjön och på vägen dit var det lekar/tävlingar.
Väl vid sjön blev det fika och lite paus innan vi fortsatte lekandet på vägen tillbaka till huset.

Det var en del lekar även där och allt var superbra ordnat. Jag tyckte det gick riktigt bra för vårt lag men det gjorde det tydligen för dom andra lagen oxå eftersom vi bara kom på 4:e plats...

Jag hade kameran i högsta hugg nästan hela tiden och hade mängder med bilder att gå igenom. Här kommer ett litet urval av bilder. Mest bara på familjen eftersom jag inte kollat med alla dom andra om det är ok att lägga ut på några andra.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt hade vi det!

2012-06-05 @ 20:54:47
Postat av: Anna

Japp, en riktigt lyckad dag!! :)

2012-06-06 @ 19:29:11
URL: http://www.annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0