Min 30-års present!

Igår var det dax för första delen i en av mina fina 30-års presenter, nämligen en kurs hos Sylvi!

Igår fick vi lära oss att spritsa massor, i  krämer & choklad och att göra chokladpasta och modellera med den.



Givetvis himmelriket för en baktok som jag!
Nästa måndag ska vi knyta ihop säcken och göra bla en tårta som vi får med hem, jag längtar!

Idag har jag jobbat vid datorn på alla lediga minutrar som jag fått, men det var igentligen bara en timme medan Emil sov middag som jag hann med något. Albin har vart på dagis och vid 15 hade vi tid hos tandläkarn med Emil, för att kolla på "strängen" som dom ändå inte gör något åt än.


När Emil skulle sova så drog jag runt på honom i vagnen i trädgården och det knoppar sig så fint överallt, dessutom kommer hela det blåa havet av scillor att blomma snart och det är sååå fint.
Lilla bilden är på min lunch, lite överbliven risotto och massa grönt...

Nu ska jag lyfta på mig, ta en dusch och somna som en stock, det är planen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan tro att du trivs där.

2012-03-20 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0