Det byggs!

David har fått upp ångan ordentligt och bygger både det ena och det andra!



En liten bänk till altanen. Jag har dessutom "beställt" fler...



Här sågat han till benen till bänkarna och bakom syns en blomlåda som han snickrade ihop igår. Jag ska få ett par likadana blomlådor till och till nästa år ska jag måla dom vita (det är tryckt virke då kan man inte måla dom direkt).



Även staketet till lekstugan kommer bli klart idag!

Jag jobbade ju en bra stund i går och när jag slutat så var det fullt ös med handling oh matlagning för på kvällen kom brorsan, Julie och pappa och grillade med oss!



Jag hade Syrénmoussen klar och bara dekorerade den till kaffet och ESC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0