Det hopar sig...

Jag är hemsk ledsen för urusla uppdateringar men jag har en väldigt lång lista som jag håller på att beta av, samtidigt som barnen och hemmet ska tas om hand. Här kommer lite bilder från mitt instagram senaste dagarna.



Förväntansfulla grabbar i husbilen på väg mot Borås i lördags morse.



Borås djurpark!



Det här va vad jag fick krypa ner och sova brevid i husbilen...



På väg hem på söndag eftermiddag. Båda grabbarna slocknade direkt efter att vi badat som galningar på Stadsparksbadet i Borås.



Albin hade avslutning med simskolan och med sig hem hade han ett märke!
STOLT MAMMA!



Igår när Albin var på dagis så var jag och Emil hos mormor en sväng och matade koerna!



Efter gnäll och mera gnäll i princip hela dagen så hällde jag upp vatten i en balja och tog av Emil alla kläderna. Han sa inte ett ljud till på hela kvällen sen och direkt klev han ner i vattnet. Stackarn, han har ju säkert haft lika ont av värmen som mig!



På kvällen var jag och mamma ute och gick vår måndagsrunda i Tjärby och då plockade vi denna fina bukett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0