Gårdagens...

Igår lämnade vi Albin på dagis redan vid 8 och sen passade vi på att köra till Gekås.
Innan vi var klara gick vi upp och tog en fömiddagsfika, till Emils stora glädje var det utsikt över lastbryggorna...





Innan vi körde skulle jag bara in på Sko Kanonen och se om jag hittade sandaler till Emil och detta är vad jag kom ut med... Dom hade 50% på allt, även reapriset, så jag fick allt detta för 499:-

Innan vi körde hem så åkte vi om en mammagruppskompis och utsatte Emil för lite vattkoppssmitta.
Vi hann även köra om mormorn och bli bjudna på lunch innan vi åkte hem och tog tag i den färdiga Syrénsaften som skulle hällas på flaskor!



Vad vi gjorde på kvällen har jag ju redan redovisat...

Måste bara visa vad David satt upp i köket när jag kom hem i söndags.
Jomenvisst, han har börjat sätta penel i köket!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas eller det låter kanske fel att säga men vi kommer mer än gärna om han får de :)

2012-05-29 @ 20:34:54
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0