Vår i trädgården!

Som det blommar, doftar, svajar och är alldeles, alldeles underbart i vår trädgård!


Det blir blåbär, Vinbär, Hallon, Krusbär, Björnbär,
Jordgubbar, Smultron, Äpple, Plommon, körsbär och massa Rabarber!

Grannen har en jättehärlig trädgård med massa blommor och växter lite huller om buller och dessa fina förgätmigej hittade vi idag, massor!


Men är det någon av er som vet, är dom vita och förgätmigej?

Barnen har lekt ute hela eftermiddagen för på förmiddagen var vi inne och bakade!
Det har blivit macroner, torparlyckor, surdegsbröd, himmelsbröd och middag såklart!



Nu ikväll har jag vart på föräldramöte på skolan.
Det närmar sig, vår förstfödde ska bli skolpojke snart!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tror det eller ej men jag är tillbaka i blogg världen på min gamla adress :D



En fråga till dig. Du skulle inte ha lust att göra en blogg design till mig med korten som du tog på Jouline?

Men det är bara om du hinner och om du har lust.

Kram Ida

2012-05-15 @ 21:13:32
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Ida

Va du är gullig <3 jag har saknat att blogga jätte mycket.



Gärna en färgglad en. Korten får du välja själv :) Gärna bland de som jag beställde :D

Vilket mått är det du menar?

2012-05-15 @ 21:19:21
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0