Julmarknad!!

Nu är det nära! I morrn kl 16 slår Pia upp portarna till Rönnås Ladas Julmarknad!!

I går var jag och David där och grejade med den tunga biten medan morfarn kom och såg efter barnen. Idag var Emil äntligen feberfri men gnälligare än vanligt så det var verkligen en chansning att ta med barnen till Rönnås och försöka fixa det sista. Det fick åt skogen. Emil var ledsen hela tiden och bara malde om att han ville hem så nu har jag massor kvar att göra och ingen barnvakt i morrn. Hoppas, hoppas att David kan hjälpa mig så jag slipper ha med dom tills han slutar...





Urdåliga bilder, jag vet, men som sagt, Emil skrek och jag hade bara mobilen med mig.



Igår gjorde jag tårta på förmiddagen. Medan Emil låg och kollade på film.







Sen lagade vi mat, hämtade Albin, lämnade tårtan och jag lyckades "muta" barnen med fika och film så dom skulle följa med mig ut i studion, jag var tvungen att jobba lite till.



Ja, alltså det är väldigt mycket nu och jag har svid i magen nästan jämt men det lugnar snart ner sig och jag ska fira jul i lugn och ro med min älskade familj! Nu håller jag alla tummar och tår att vi får vara friska och pigga hela vintern med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0