Julpynt!

Det är inte riktigt så roligt och härligt som det låter utan det är bara min hemsida som fått lite juligare utseende!
 
 
Det kommer att vara lite glesare med inläggen nu i någon vecka framöver då jag har väldigt mycket att göra.
Det är massor av kontorsjobb, fotograferingar, tårtbak, julmarknad, vin & vax, adventspyssel!
 
Igår gjorde jag en liten tårta till Frans!
 
 
Det är Händige Manny!
 
Barnen har vart goa mot varandra det sista, väldigt goa och gosiga och det värmer i hjärtat!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Goa gossar är det, och i morgon får jag träffa dom.

2012-11-21 @ 21:12:26
Postat av: Anna

Kanonfint med snöflingorna som dalar ner!!
Kram kram

2012-11-22 @ 08:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0