Kvällspromenad!!



Idag har vi vart på språng hela dagen känns det som men det har vi givetvis inte! Hur som haver så han jag inte med promenaden som vi brukar på morgonen. Albin skulle ha matsäck med sig, vi hittade inte överdragsbyxorna, Emil ville tvunget ha sin lilla cykel mm Så det slutade med att vi fick cykla för att hinna i tid. Nu ikväll tänkte jag ta igen det...

Jag var klar med marsipanen vid 21, efter det tog jag på mig och gick ut. Men då!! Det regnade ju och var kolsvart ute! Inte alls mysigt men jäkligt effektivt, jag har nog inte vart så snabb innan...

Vi har vart riktigt på hugget idag. Bakat bullar, bakat scones, modellerat, lämnat grejer och nybakat på Blingcity, fikat och lekt hemma hos Oscar & Alex.






Alla fyra killarna i samma soffa när vi var på fika innan.






Eftersom vi cyklat runt mest idag (till skolan, till affären, till mormor på förmiddagsfika, hämta i skolan mm) så har Emil inte hunnit somna som han gärna gör i bilen, så när vi hämtat Albin i skolan såg det ut såhär...



Igår var vi ute i skogen och plockade naturmaterial till vårat kommande kranspyssel.



Emil fick en fika i hopp om att han skulle vara på bra humör, det funkade tyvärr inget vidare, han var lika sur som alltid när vi är i skogen.

På kvällen var vi och julpysslade hos Sylvi!







Supermysigt, rekommenderar alla att åka dit!

Passar på att visa några bilder från helgen oxå!!



Farsdag!



Busunge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0