Nu var det dax igen...

 
Vidrigt!
 
Fullständigt vidrigt och helt meninglöst!
Jag har precis vart inne på en blogg och läst om en niobarnsfamilj NIO som just haft skiten och nu sitter jag här och skakar, fryser och mår allmänt dåligt (inte fysiskt alltså)!
Varför finns det magsjuka?
 
Nu går vi i ide, på riktigt!
Jag kommer, precis som varje år, undvika andra(s) barn så mycket jag bara kan så hoppas jag att vi klarar oss.
Jag förstår givetvis att det är svårare nu, när Albin går i skolan och man inte kan hålla honom hemma hur som helst men jag håller tummarna hårt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Önskar av hela mitt hjärta att det blir en skonsam sjukdomsvinter. Du kan hålla Albin hemma om du vill. Förskoleklassen är än så länge inte obligatorisk, utan frivillig. Så det är fritt fram att ha honom ledig så mycket du vill. Passa på, sen går det inte längre. Kram

2012-11-25 @ 22:28:55
URL: http://Www.femifamiljen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0