Pepparkakshus, paket och vax!!

Nu ikväll har vi vart på Vin & Vax och idag hade vi julpyssel som tema (ni som följt mig ett tag vet att vi brukar hitta på något). Alla hade med sig varsitt hus och lite olika dekorationer och sen gick vi loss med kristyren och godiset hej vilt!!







Det är mitt hus längst ner!

Sen vaxade vi oss givetvis oxå och efter pepparkakshusdekoreringen bidde det paketleken!



Supertrevligt, som vanligt och nu blir det ett litet juluppehåll.

Grabbarna har var hemma med pappan. Emil har varit lite hängig idag eftersom han fick feber i natt men han har ändå vart glad, bara lite lugnare.





Det har vart mycket soffmys och när Albin kom från skolan var mamma här och skulle precis köra in till stan och eftersom han tappade sin första tand igår och fått pengar av tandfen så ville han följa med henne.



Emil somnade på soffan, med rumpan i vädret.


Nu blir det sova och i morrn hoppas jag att Emil är helt frisk och kan vara hos farmor för jag har både tårta och studiojobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0