svid i magen...

Nu i kväll fick jag väldigt mycket "svid" i magen. Jag har, i perioder, ont av magkatarr och nu kom det en sväng, men jag har medusin och ska ta det ganska lugnt i helgen.

Idag har jag och mamma bundit egna julkransar och det blev riktigt bra!






Mina kransar



Mammas kransar

Innan David kom hem hade vi barnen med oss i kransbindandet och det var inte det lättaste! Det var skönt när dom åkte...







Mammas gammelkatt skulle givetvis vara mitt i och när skulle ta kort på våra kransar så gick hon och la sig mitt på!

Vi har verkligen börjat julpyssla ordentligt redan och det är så mysigt! I måndags var vi på julpyssel hos Sylvi, idag har vi gjort kransar till julmusik och med glöggfika och igår gjorde jag och Albin apelsiner med nejlikor!



I morrn ska jag jobba på kontoret om lilleman tillåter, vi ska förbereda en tårta och ev fota en liten kille.

Nu ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0