Bröllopsfest & 2x30 års fest!

 
Igår var vi på fest!
Vilken fest sen och med hur mycket folk som helst, det var såå roligt.
 
 
Det var jättefint ordnat, god mat, fantastiskt sällskap och jättebra musik!
Jag satt brevid min kusin Nettan, min kusin Jakob och mitt kusinbarn Simon.
Det var min kusin Lisa, som gått och gift sig och dessutom fyllt 30 i år, precis som sin man Lars.
 
Jag fotade som värsta papparazzin hela kvällen och har massor med bilder men jag känner ju inte alla och vet inte om dom vill ha fejjan på min blogg så däför blir det mest bortvända och suddiga ansikten.
 
Om ni undrar vad Anna och brorsan gör på bilderna så kan jag meddela att det dansas fågeldans!
Jag har visst oxå hamnat på bild, det tackar vi Kusin Nettan för, som satt mittemot mig och fotade lite då och då.
 
Vi hade urtrevligt men tyvärr var vi tvugna att åka hem lagom tills dansen började.
Davids mamma var barnvakt och hon skulle börja jobba kl 8 på morgonen efter så vi var hemma strax efter 23.
Jag har ju oxå jobbat idag så det var nog inte så dumt tänkt ändå att avsluta i tid.
 
I går på festen fick jag plötsligt ett SMS från Anna, med denna bilden...
 
 
Jo, men det var nog så det var igår, men kameran i högsta hugg, hela kvällen!
Nu blir det soffmys och i morrn laddar jag för dubbelpas, först fotografering och sen ett eftermiddagspass på ICA!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill gärna se dina bilder från denna skojiga fest.

2012-10-13 @ 20:49:34
Postat av: Anna

Jaa, det var en riktigt rolig fest!! Kortet på dig var i princip det enda jag tog, så jag kollar gärna på några fler! :))
Kram kram

2012-10-13 @ 22:28:30
Postat av: Eva

Vill också titta på bilderna. Jag har en ganska skojig film på Tobbe när han diggar på stolen ;))

2012-10-13 @ 22:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0