Fruhippan!

 
Igår hade vi ordnat en fruhippa för vår goa kusin Lisa som gick och gifte sig med sin Lars i maj.
Det var jag, mina goa tjejkusiner och mostrarna som var med.
 
Vi samlades i studion i väntan på att Nettan & Vicky skulle komma med henne.
 
 
Hon fick bubbel (eller, det fick vi ju allihopa!) och sen blev hon makead av Martina, en av mina allra älsta vänner, som utbildat sig till Make Up artist.
Mamma hade köpt snacks och det var fullt liv i lilla studion!
 
 
Efter att hon var färdigsminkad så fotade jag henne men dom bilderna får vara hemliga ett tag till...
 
Vi hade såååå roligt och skrattade så tårarna sprutade allihop!
När allt va klart åkte vi hem till Anna och fortsatte ha minst lika trevligt med gooood mat, spel, kaffe och paj, singstar och.... ja, ni hajar va!
 
 
Kvällen gick superfort och helt plötsligt var klockan en bra bit över midnatt och pappa kom och hämtade oss.
 
 
Jag blev i vanlig ordning väckt redan vid 6.20 så jag är faktikst inge vidare pigg nu och tänkte krypa ner i min goa säng och tvärsomna, ja, så får det bli!
 
Hoppas hinna kika in i morrn!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon var ju väldigt tacksam att ordna fruhippa för, ställde upp på allt med glad min. Så himla roligt! Och hur var det nu man stavade till faktiskt... och äldsta...

2012-10-07 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0