Hemma då...

Ja, hur går det hemma då?
 
Lite mer kaos än vanligt men jag står ut och ler, snart är det ju klart!
 
 
Jag har fått panel på en vägg i vardagsrummet med och snart, jättesnart är köksbänken klar!
I morrn hoppas jag hinna måla lite mer panel som kommit upp och förhoppningsvis kommer David hinna med en del i helgen, även om jag jobbar i morrn och vi ska ha kalas på söndag....
 
I förmiddags skulle jag fotat så David tog med Emil in till stan på byggfrukost (någon slags byggmöte, förlagt på ett fik tror jag) och det gick nog alldeles strålande för rätt som det var så kom där ett MMS
 
 
Pannkakor till frukost, på Blå dörren, var visst en hit, kanske ska vi göra det oftare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0