Höst!

 
Vilken höst vi har haft idag (tyvärr)!
 
Eftersom det regnade på förmiddagen, då jag tänkt fota lite ute, så fick vi byta taktik och gick in i garaget och målade på ett lager färg till på slagbordet. Det är fantastiskt festligt att ta sig an ett projekt inne i garaget, som innefattar målarfärg, men en Emil hemma...
Det gick faktiskt över förväntan och jag klarade det utan att Emil fick färg på sig, men jag var rätt trött i öronen ska jag erkänna för jösses va han babblar!
 
Efter målningen blev det lunch, hämning av storebrorsa (och Emil somnade i bilen på den 1½ minut det tar att köra till skolan!) och sen väntade vi bara på att det skulle sluta regna, eller åtminstonde regna lite mindre så jag kunde fota ändå...
 
Det gick sådär. Jag fick börja lite inomhus och sen fick jag gå ut när dte började skymma och fota i duggregnet.
 
 
Idag har vi soffhäng med Kockarnas Kamp och Hela Sverige Bakar!

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Oj passar overallen än?

Svar: Jajjamen! Den är lite lite kort på benen men ihop med gummistövlar och resår under fötterna så går det finfint!
Charlotte

2012-10-20 @ 17:16:44
URL: http://Alexandraida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0