Just nu...

För tre år sedan: Var jag nere i Halmstad och kollade på när Brorsan tränade Sidvagnscross. På kvällen bjöd mamma och pappa på mat.
 
För två år sedan: Höll jag på för fullt med att baka och laga mat. Servade alla snickarna som höll på och grejede på vår övervåning. Dessutom var jag ganska tjock, i väntan på att lillebrorsan skulle komma ut.
 
För ett år sedan: Hade vi en härlig höstdag och när pappan kom hem från jobbet så åkte vi ut och flög med draken!
 
För ett halvår sedan: Albin hade påsklov så vi var hemma och bakade, massor!
 
För en månad sedan: Jobbade jag nästan hela dagen, fotograferingar och sen kontorsjobb.
 
För en vecka sedan: Bakade jag tårtbotten, tog med ungarna bort till Angela på fika och sen på eftermiddagen kom Björklund. Kvällen var som vanligt vigd av träning.
 
För ett dygn sedan: Var jag borta på BlingCity och lämnade grejer.
 
För en timme sedan: Hade vi ätit frukost och pappan kom och åt sin här hemma med oss.
 
För fem minuter sedan: Skrev ut fakturor...
 
Nu: Åket vi iväg på uppdrag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0