Nytt samarbete!

Idag har jag vart på ett jättespännande möte!
Marie på BlingCity, en ganska ny butik här i byn, ringde upp mig igår och undrade om jag kunde komma förbi för hon behövde min hjälp. I butiken har dom massor (MASSOR!) med kläder, smycken och heminredning.
 
Jag blev jätteglad och passade även på att ta med mig kameran bort när jag ändå skull bort och träffa Marie och Gunilla, som äger butiken tillsammans.
 
 
Jag är ju inte sådär jätteintresserad av kläder och smycken men det var underbart!
 
 
Jag provade massor med kläder och blev såld på hur mycket som helst,
bland annat
 
Klickar ni på länkarna så kommer ni till kläderna i webshoppen!
 
Smycken fanns det precis hur mycket som helst!
Det var så mycket så jag visste inte riktigt vart jag skulle börja!
Men jag brinner ju för heminredningen och ÄLSKAR alla prylarna!
 
 
Detta ska bli sååå roligt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, hur mycket fint som helst! Och jag har redan ekiperat mig där... ;-)

2012-10-04 @ 21:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0