Tavlor!

Till festen i fredags, hade vi givetvis satt in pengar på kontot som Lisa & Lars önskade sig, och i stället för att ha med en blomma till presentbordet så hade jag gjort en tavla.
 
 
Under "Lisa och Lars" så står det trettioförsta maj tjugohundratolv, som var datumet då dom vigdes i NY.
 
Men jag kunde inte riktigt bestämma mig för vad jag hade tänkt så jag tog fram flera förslag.
När jag sen var klar med lite olika förslag så kunde jag fortfarande inte välja så jag framkallade flera olika för att se hur det såg ut i ramen och då blev det tillslut denna!
 
Men dom andra som jag gjorde är ju oxå fina så jag stoppade in dom i ramen oxå så kan ju Lisa och Lars byta när dom tröttnar...
Så här såg dom andra förslagen ut.
 
 
En jätterolig, personlig present som passa jättebra att ge bort.
Jag hjälper gärna till om det är någon som vill beställa egna, personliga tavlor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0