Today...

Alltså våra dagar är mer eller mindre galna jämt nu för tiden!
 
 
Vi började i alla fall dagen med en härlig morgonpromenad i minusgrader och sol, underbara höst!
Sen blev det frukost och morngontidning och se vad hittade vi väl där...
 
 
Mina fina killar var i tidningen minsann!
Sen fick vi räserbokföra en stund men Emil tyckte det var sådär kul...
 
 
Sen blev det en liten vila för bebisen och jag passade på att åka till No15 och fota lite.
Hem och laga middag och äta i räserfart innan Albin skulle hämtas.
 
I eftermiddag har jag och Emil vart på 2-års kalas hos Alice och sen åkte jag och lämnade barnen hos mormorn medan jag och pappan tog oss en välbehövlig shoppingrunda i sista minuten.
 
Vi avslutade med en fika på tu man hand...
 
 
Vi hämtade hem kidsen, la dom och nu är det tv soffan för mig i form av Kockarnas kamp och Hela Sverige Bakar medan mannen fortsätter med köket.
 


Förresten, fick jag visat Emil efter besöket hos frisören igår?
 
 
Inga lockar kvar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0