Vin & Vax, Varmogo, Thorbergsdesign mm

Igår hade jag en helt fantastisk dag!
Först kom min goa Kusin Lisa hit på morgonen och åt frukost med mig och Emil.
Vi drack en kopp kaffe extra medan vi kollade på bilderna jag tog på deras fest för några veckor sen.
 
Sen ringde Blingcity och undrade om jag kunde komma och hämta lite nya läsglasögon som skulle fotast så jag och Lisa gick bort, Emil cyklade med.
Vilken tur att jag hade hennes vackra ansikte hemma! Hon fick ställa upp och bli glasögonmodell huxfluf!
 
 
Mamma var oxå med på ett hörn men hon frös så näsan var röd och läpparna blå, det blev helt enkelt inge bra.
Glasögonen är Thorberg Design och dom finns att köpa på Blingcity!
 
När hon ändå var här så fick hon även sätta på sig en mössa, halsduk och ett par vantar från Blingcity.
 
 
På eftermiddagen kom Albins kompis Oscar förbi och lekte en sväng och sen var det dax för mig att göra mig i ordning för kvällens Vin & Vax!
 
Igår hade Malin bjudit in Elin som syr upp mössor som heter Varmogo (länken funkar inte än, men den ska snart vara på G igen), så vi varvade vaxningen med mat, fika, mösshopping, vindrickning, djupa diskussioner om livet och gapflabb få tårarna sprutar, precis som tjejkvällar ska vara!
 
 
Det blev inte särskilt sent heller så jag känner mig väldans pigg idag!
 
 
Emil inviger sin nya Varmogo mössa!
 
Nu ska vi jobba lite där ute och sen får vi se vad eftermiddagen bjuder på, lite målning kanske...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0