Akvarium till salu!

Idag har jag vart hemma hos min svärmor och hon har 2 akvarium som bara står!
 
Hon ska inte ha några fiskar mer och då tar dom mest plats så nu tänkte jag ta tag i att försöka sälja dom!
 
 
Crapiga bilder, jag vet men jag hade bara mobilen med mig.
 
Den vänstra är ett 100 liters akvarium med möbel, inbygd ljusramp och pump.
Det lilla till höger är ett 10 liters cylinderakvarium, även det med ljusramp och pump.
 
Prisidéer, 1000:- för det stora och 300:- för det lilla.
Men hon är inte omöjlig, kom med bud vettja så vidarebefodrar jag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline

Hur många fiskar kan man ha i det lilla?

2012-09-14 @ 11:58:26
URL: http://Alexandraida.bloggplatsen.se
Postat av: Rigmor

Som mest har vi haft 2 guldfiskar och en stor mal. vet inte hur många man kan ha.

2012-09-14 @ 20:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0