Elmia & Hercules...

I morse ställde jag klockan på 6.15 och när jag druckit upp min morgondrink från FitLine, gett Emil lite välling och dragit på mig träningskläderna så var det bara att bortse ifrån att vädret inte riktigt var på min sida.
Ut kom jag i alla fall och det blev 25 minuters PW och hemma avslutade jag med plankan, härlig så tidigt på morgonen. Men det gick ju bara idag eftersom vi skulle iväg, jag och David så han var ju hemma på morgonen (eller, han kom hem lagom tills jag skulle ge mig ut, han hade vart på jobbet en sväng tidigt).
 
 
Vi lämnade barnen, Albin i skolan och Emil hos mormorn och drog till Elmia Husvagn/Husbil 2012!
Vi hade tänkt åka i går kväll med det fanns inga hotellrum lediga så då tog vi det som en heldag istället.
 
 
Massa att titta på och mycket nya ideér. Ingen ny husbil dock ;-)
 
Vi stannade kvar till efter fikat och sen körde vi hemåt. Vi tog en liten paus och stack in på underbara Skene Järn och kollade på döööööfina saker.
 
 
På vägen hem visade sig kusten från ett fantastiskt fint kvällsväder med sol mellan molnen!
 
 
Innan vi åkte till mormorn & morfarn så stack vi in på ICA och hämtade ut mitt nya paket från Buzzador!
Jag har blivit utvald att buzza en helt amazing köksmaskin från OBH NORDICA som heter Hercules och den var jag ju bara tvungen att testa på direkten! Tur jag hade en tårta som skulle förberedas så jag fick användning för den direkt.
 
 
Galet bra, nu ska den bara få en bra plats i köket och sen ska jag baka, röra, dega och mala som aldrig förr!
Jag har fått med ett helt köttkvarnsset, en visp, en degkrok och en "slev".
 
Lovar att buzza mer om min nya kompis när vi blivit mer bekanta med varandra!
 
Nu ska jag hoppa i säng, i morrn hittar ni mig på ICA redan vid 8 på morgonkvisten nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0