Just nu!

 
David stod klar i dörren med sin träningsväska när jag kom från Work-outen så jag sitter alldeles ensam, i tystnaden... Med en kopp te och finchoklad framför brasan!
 
Idag har vi haft en bra dag, bortsett från regnandet då som gjorde oss lite blöta när vi var ute och promenerade.
Albin har vart i skolan och jag och Emil hann med en liten power walk i morse innan jag skulle på massage och Emil fick hänga med pappan på jobbet en sväng.
 
Jag hämtade upp Emil efter massagen och vi körde en extra sväng så han somnade. En liten stund fick han sova innan det var middagsdax och sen en cykeltur för att hämta Albin i skolan.
 
På eftermiddagen hade vi en lekdejt med fika inbokad, och det regnade frisk när vi gick ut men det är ju så nära så det känns alldeles för töntigt att ta bilen.
 
I kväll har morfarn vart här en sväng och passat vilddjuren medan jag tränat och pappan vart på föräldramöte. Jag ska ta en välbehövlig dusch och sen blir det sängen för i morrn är det minsann födelsedag på gång i huset...
 
 
Måste bara visa vad jag köpte nu när Fröken M har utförsäljning...
Fick hem det igår och det ska givetvis vara i vårt kök, när det är klart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0