Lista...

Idag får det bli en lista för jag har jobbat massor idag och huvudet är inte alls med mig. Ögonen är snart fyrkantiga och gäsparna blir större och större...
 
Jag har varit och fotograferat massa barn på en förskola idag nämligen och det blev ju en del bilder att gå igenom och skicka iväg.
 
Till listan då...
 
100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: FitLine Restorate
Telefonsamtalet: En jobbarkompis ringde nu i kväll och undrade om jag kunde jobba i helgen.
SMS: "Jag kommer!" Från David när jag skickat en bild på alla bullarna...
Sång du lyssnade på: Flashdance - Irene Cara
Gången du grät: Mins inte när men jag vet att det var när jag såg kort på vår katt Pyzen som är död nu.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Tja, eller, jag vet inte om det kallas "dejtat" direkt...
Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet.
Varit kär?: Japp
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit deprimerad: Nope
Varit så trött att du somnat sittandes: Kanske...
 
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Röd
färg 2: Vit (om det räknas...)
färg 3: Beige
 
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Njae, det tror jag inte...
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Skrattat så att du har börjat gråta: Nästan.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Nää, det visste jag sedan länge!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja.
Kysst en kompis: Öhh NEJ!

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Msn.. har folk fortfarande det?!
Hur många barn vill du ha: Räcker gott med mina båda vilddjur!
Har du några husdjur: Japp, Katten Kajsa
Vill du ändra ditt namn: Nej, men jag hade gärna tagit samma efternamn som min sambo har...
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Massor! Då fyllde jag ju 30 och var bortrövad!
Vilken tid vaknade du idag: Jag vaknar massor av gånger men jag gick upp vid 6.15.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov!
Någonting som du längtar till: Jul, Jul och JUL!
Senaste gången du träffade din pappa: Nyss, han var här och smakade på mina bullar!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Nääeä!
Vad lyssnar du på just nu: Lugna favoriter
Vem tog din oskuld: Minns jag knappt och om jag skulle komma på det så lägger jag inte ut det här!
Vad gör dig irriterad just nu: Just nu? Inte irriterad det minsta!
Vad är ditt namn: Charlotte.
Singel/upptagen: Jävligt upptagen.
Stjärntecken: Skytt
Kille eller tjej: Tjej.
Grundskola: Bosgårdskolan
Gymnasie: PS
Högskola: Nej.
Hårfärg: Brunt
Långt eller kort: Långt, kanske?
Längd: 1.71
Vad gillar du gällande dig själv: Många saker.
Piercings: Absolut inte!
Tatueringar: Ja, ett par minde synliga...
Höger eller vänster: Höger.

DIN FÖRSTA:
Operation: Måste väl vart blindtarmen...
Piercing: Näää!
Tatuering: En fyrklöver på ankeln, för en sisådär 13-14 år sedan tror jag...
Bästa vän: Johan!
Sporten du spelade: Vollyboll (gjorde något tappert försök på fotbollsplanen men det räknas inte)
Husdjur: Hamster
Konsert: Aldrig vart på någon
Förälskelse: Hmmm, Johan P kanske?
Alkohol du drack: Nån groggblandning tror jag, fråga Björklund.

JUST NU:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Ingenting.
Är du på väg att: Kliva in i duschen
Lyssnar du på: Lugna Favoriter
Väntar du på: Att gå och lägga mig...

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Har redan det
Vill du gifta dig: JAA, God damit!
Karriär i åtanke: Lite av vart!
 
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Kramar
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Mäh, båda delarna!
Snygg mage eller snygga armar: Armar.
Tatueringar eller piercingar: INGET!
Känslig eller inte: Inte
Ragg eller förhållande: Förhållande.
Bråkstake eller tveksam: Eh What?

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Tja
Tappat glasögon eller linser: Nej, har inget av det.
Haft sex på första dejten: Nää!
Krossat någons hjärta: Lite kanske...
Har du blivit arresterad: Nej.
Dissat någon: Ja.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Nää, tanker har nog från början inte vart vän då...

TROR DU PÅ:
Dig själv: Såklart Ja.
Mirakel: Njae
Kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek kanske
Himlen: Japp.
Tomten: Nej.
Att kyssas på första dejten: Kan säkert funka...
Änglar: Nej.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nä
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Absolut!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina barn.
Vad vet inte så många om dig: Att jag hatar att åka buss/tåg/flyg/båt, ja you name it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0