Äntligen vardag!

Idag har vardagen kommit igen och med den, rutinerna, som vi älskar!
Efter att vi vart iväg med Albin till skolan på morgonen så åkte vi hem och tog en mysig frukost!
 
Emil var som vanligt sitt busiga jag men idag har han vart på mycket bättre humör än han var i förra veckan.
Han har visserligen pratat i princip oavbrutet hela dagen men det är mycket bättre än piss i motvind-humöret...
 
 
På förmiddagen hämtade vi upp mormorn och åkte en sväng till stan.
Jag skulle hämta upp lite grejer till Sidvagns föreningen och sen åkte vi runt och kikade lite.
 
Efter att ha hämtat Albin åkte vi hem och fixade lunch men det ville inte Albin ha (han äter ju i skolan) så han tog och cyklade till mormorn.
 
Jag och Emil fixade lite ny Granola, den tog visst slut fortare än jag anat så innan idag när vi var i stan så köpte jag lite nya bland gryn, torkad frukt, nötter och frön.
 
Efter att vi gjort klart Granolan, fixat kaffe till David och hans kund och dammsugit av lite så stack vi oxå bort till mormorn och fikade på altanen, i solen. Albin ville inte med oss hem då heller så vi körde hem själva och sen mötte jag Albin när han kom hem, efter kvällsmaten.
 
 
Nu har jag skrattat så tårarna sprutat här nere i soffan, åt Morgan & Ola-Conny och nu är det snart läggdax, i morrn ska jag försöka få till ett litet besök i studion...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0