Blå tvååring?

Nu ikväll gick jag och gjorde i ordning och nattade en söt, snäll 6½ åring och en trött och blå 2 åring...
 
Då kanske ni undrar, blå?
Varför va han blå?
Tja, det kan man ju undra...
 
Jag höll på att sortera i en låda i köket när David kom in med barnen, lagom till läggdax. Emil var kissenöding så David satte honom på toan och gick ut och la kläderna i tvätten, hängde upp ytterkläder och så, med andra ord var han inte borta mer än kanske max 1½ minut.
Men om man har en Emil i huset så är 1½ minuts frånvaro lika med HYSS!
 
Jag hörde bara en djup suck från badrummet när David gick in där...
Då hade Emil visst tagit bort den där WC-blå grejen som hänger i toalettstolen, dragit runt den på toalettstolen och på sig själv. Varför?
Om jag det visste...
 
Efter badet och noga avtorkning hade han fortfarande en blåaktig nyans där han så fyndigt klenat WC-blått, så vi får väl se hur han ser ut i morrn, spännande!
David var inte helt nöjd heller efter som han avslutat med ett slänga ner den i toan och den var visst inte helt lätt att få upp.
 
 
I brist på nytaget foto får det duga med dessa...
 
Vad har vi mer gjort?
 
I förmiddags var vi hos mormorn och på Apoteket, det gick sådär. Apoteket alltså.
Han suckade högt, kastade pengar och vägrade hoppa in i bilen.
När vi kom till mormor var vi osams...
 
Det blev bättre där och vi åkte hem som vänner, och lagade middag.
Pappan kom på middag och sen hämtade vi Albin, hämtade paket, bla det här!
 
 
Jag har vart så nöjd med det jag beställde till jul och nu var det 20% på allt så jag testar vidare!
 
Efter att vi hämtat paketen och lämnat av det hemma så cyklade vi till Angela och barnen.
Bus, lek och våfflor.
Vi cyklade hem, fick Björklund besök, åt kvällsmat, åkte och handlade till morgondagens stora skolpromenad och sen hände då det där blåa...
 
Nu är det Outbreak på Fyran Film så nu slänger jag in handduken!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha, han måste ju leva upp till sitt namn ;)

2013-04-12 @ 15:03:07
URL: http://hannaliving.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0