Påsklovsonsdag!

Våran dag började tidigt och vi körde igång dagen direkt med att baka en dubbel sats pizzabullar!
 
 
Helt perfekta att ha i frysen och ha till vårens utflykter!
 
När bullara var klara tjoffade jag in en skinkstek i ugnen och sen kom mormorn och följde med oss ut till lekplatsen. Perfekt att ha mat som sköter sig själv i ugnen!
 
 
Lekplatsen uppskattades av alla. Ella kom och sen följde hon med oss hem och lekte. Albin och Ella är så söta och det är så roligt att tjuvlyssna när dom pratar med varann.
Jag tog med mig Emil in medan jag lagade mat och sen fick dom stora barnen oxå komma in och äta stek!
 
 
Barnen gick ut direkt igen och sen tjuvstartade vi lite med fikat så Ella han fika med oss innan Anna hämtade henne. Det tog inte lång stund efter att hon åkt så kom Angela, Alex & Oscar och det blev mer lek och bus i trädgården!
 
Vi hade det helt ljuvligt i solen och jag har nog, ta mig tusan, vart ute mer än inne idag.
David kom och hämtade Emil, han hade tid hos frisören och jag har dragit alldeles för länge på det egentligen men så David hade tagit saken i egna händer och beställt tid.
Alla lockarna är borta och nu har vi en liten gosse här hemma i stället!
 
 
Efter frisörbesök promenerade hela familjen bort till Handins för att kolla på en ny cykel till Albin. Hans cykel är för liten och eftersom lillebror ska ärva så småningom så är det lika bra att det blir ordentliga cyklar.
 
 
Hur stolt ser inte denna killen ut då?
 
Jag hann tyvärr inte kika så mycket på honom för jag skulle ju vidare på Work-Outen men i morrn ska vi ut och prova!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin cykel, den får han komma bort och visa!

2013-04-03 @ 22:15:14
Postat av: Anonym

Ojojoj Gunilla!! så högt du gungar..... akta, akta!!

2013-04-04 @ 11:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0