Piss i motvind

Inte jag.
Men Emil! Han har varit på rysligt dåligt humör idag. Enda stunden som han varit på humör idag, var på förmiddagen när vi var hos Anna och Ella en stund. Vi lämnade Albin där och åkte till Blingcity och pratade om VIP-kvällen.

Ja, i alla fall tills Emil tyckte det räckte och ropade HEJDÅ, så högt han bara kunde, och gick mot dörrn. Det var ju bara att ta piken och åka.

Vi åkte om mormor och där fick Emil middag innan vi åkte tillbaka till Anna och hämtade Albin.

Typiskt nog så somnade Emil i bilen på vägen hem och då blir livet ännu mer "piss i motvind".



Vi tog cyklarna till affären och gjorde en halvtimmas mardröms handling. Emil var arg som ett bi och på sitt absolut sämsta humör så det var väldigt skönt när vi äntligen kunde cykla hemåt igen...

Jag lämnade barnen ute medan jag började med maten men det tog inte lång stund innan jag fick in Emil. Han frös och ville in och äta frukt.

När David hem hade jag maten klar. Kalvstek, rödvinssky och risotto.





Nu sover grabbarna som små prinsar och jag är helt slut i pallet. Det är verkligen jobbigt när han är på så dåligt humör, man blir helt matt. Allt är NEJ & VILL INTE.

Albin är inte alls sån och har inte heller varit så jag vet inte riktigt vad jag ska göra...

Nu sover dom som sagt och jag kan titta på dom hur länge som helst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0