Så trött!

Ögonen går i kors!

Hela dagen har gått i ett idag. Jag har gjort tårta till svärfar och Sen var det kalas hos honom. När vi kom hem från kalaset så körde David och Albin till simskolan medan jag och Emil cyklade till mormor och morfar. Hem och laga mat och den var klar precis när simmarna kom hem. Nu har jag suttit hela kvällen med bokföring, lön, momsrapporter mm så huvudet är helt tomt.





Svärfars tårta. Fylld med jordgubbsmousse, jordgubbskompott och vaniljkräm med bär.



Jag och Emil soffmyser till mästarnas mästare när han inte kan somna och jag behöver att avbrott i pappersarbetet...



Sista bilden, från morgonens mysfrukost!

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Oh vilken tårta. Ser helt ljuvligt god ut.

Var gärna med och tävla om en sångpåse: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

2013-04-22 @ 21:53:06
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0