Underbara Lördag!

Även om jag jobbat större delen av dagen så har det varit en väldigt bra dag! Morgonen var härlig med nybakta frallor till frukost. Jobbet har flutit på och jag fick chansen att utbyta några meningar med chefen som jag behövde.

När jag kom hem så hade mina grabbar fixat och donat i trädgården hela dagen och gjort så fint. Jakob fick flyttat in som han skulle och vi grillade smarrig kassler, ananas och bacon till kvällen.

När alla gjort sig klara och hamnat i soffan (utom Emil, han somnade som en sten till vällingen kl åtta), så slocknade dom båda killarna och jag lät dom sova där. Dom vaknar väl i natt kan jag tro.

I morrn ska jag jobba igen men innan det ska vi rosta mer granola och kanske besöka plantskolan!



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0