Vårpyssel.

Vi började med morgonmys idag, jag och min minsta.




Ja, jag har ju bakat tårtor idag med men det vet ni ju redan.

Mitt i tårtdekorerandet kom Julie och hälsade på, medan brorsan bytade däck. Barnen kom in en sväng så Julie fick både leka på Emils rum och läsa läsläxa med Albin.

Efter middagen gick vi ut allihopa och donade lite. Vi tvättade av alla trädäck, spolade av utemöblerna och funderade på sommarn...





I eftermiddags fick jag äran att handla, utan barn! Så jag passade på att handla rejält. Väl hemma gjorde jag varma mackor och efter kvällsmaten var klockan mycket och det var dax för lillebror att bada.





Stackars Kajsa fick fullt med skum på sig och Emil försökte lura ut mig ut badrummet så han kunde hälla vatten på henne, men den gubben gick jag inte på.

I dag har våra grannar flyttat så imorrn börjar vi dona lite i Lillstugan. Vi ska fota oss och så hade visst David lagt en pappershög till mig att ta hand om så jag säger god natt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0