I skogen

 
Idag har vi vart i skogen och plockat svamp, jag, barnen och mormor.
Vi hittade en hel del och barnen tyckte det var roligt.
 
 
 
Jag har vart och jobbat en stund idag, ni vet, det där hemliga bröllopet.
Vi samlades vid 10.45 på kusthotellet och sen promenerade vi bort till ett grönområde där det väntade två musiker. Brudparet kom och det blev en superfin vigsel vid havet.
Sen blev det mat på hotellet. Jättemysigt och jag är så glad att jag fick vara med.
Idag när vi kom hem efter skogen så ramlade Emil ur bilen, bokstavligt talat.
Han stupade givetvis med ansiktet först och fick hela munnen full med grus. Jag hade vatten med mig i bilen och sköljde ur munnen på honom direkt och borstade bort allt grus från ansiktet. Där satt en liten liten stenflis i pannan som inte försvann när jag borstade så jag fick dra ut den och det blev ett fult litet hål.
 
Inte vill han ha plåster i pannan heller och i kväll efter duschen så blödde det fortfarande, hoppas det ser bättre ut i morrn bitti.
 
Nu ska jag återgå till bröllopsbilderna innan det är läggdax.
 
Bjussar på en instagrambild...
 
 
Min lilla nakenfis i gröngräset hos mormor.
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars liten Emil, hoppas det är bättre i morgon.

2013-08-29 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0