On the road!

Då var vi på väg hem igen...





Vi har haft ännu en helt fantastiskt dag. Vi hade förberett oss på regn, båda dagarna men det kom aldrig. I går fick vi lite regn på kvällen men då satt vi ändå inte i Agne & Nisses förtält och åt.

När parken stängde idag så gick vi ut till husbilen och åt kvällsmat. Jag gjorde även grabbarna klara för kvällen och sen satte jag på en film och gav Emil välling (han åt inte så mycket till kvällsmat, den kom nog för nära inpå fikat).





10 minuter senare kikade jag till dom igen, då såg det ut såhär...



Jag räknar inte med sovmorgon i morrn, om man säger så.

Idag har vi gjort samma som i går men om och om igen. Vi har åkt, kört, badat, spelat, kollat på piratshow mm.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0