Träning i kvällssolen!

 
Vilken kväll!
 
Efter några timmars mekande med Albins quad nu i eftermiddag/kväll så har vi vart och tränat lite.
Morfarn kom hit direkt efter jobbet och hjälpte till med att bya några grejer som David fått hem och sen bar det iväg.
 
Albin kör riktigt bra nu, han har koll på grejerna och hur han måste parera i skarpa kurvor, på hopp osv.
 
Emil har inte riktigt lika mycket koll än men han älskar det!
Han skrattar med hela ansiktet när han får köra runt på sin "fyling" som han kallar det.
Än så länge vågar vi inte låta honom köra runt själv så David har ett rep fast där bak så han kan gå/springa med och styra lite. för visst vill ju även Emil köra upp på dom stora guppen när Albin gör det...
 
 
Jag körde också några varv på slutet men då upptäcktes det att mekanikerna inte gjort sitt jobb ordentligt och vi hade tappat en hjulbult. Tur var väl det, annars hade jag aldrig fått med dom hem!
 
 
Nu ska jag strax runda av här vid dator, ta en dusch, packa kameraväskan och förbereda morgondagens hemliga bröllopsfotografering...
 
(Nää, det är inte jag TYVÄRR ;-))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0