Älskade treåring!

 
Idag har vi en Treåring i huset minsann!
Ja, i alla fall alldeles strax, 10.50 för tre år sedan kom han ut (mer om det kan man läsa här) 
i full fart, vår andra son.
Världens busigaste lilla Emil, med dom bruna ögonen och det busiga håret.
 
När jag satt och kikade igenom lite olika bilder här om dagen så slog det mig att jag måste jämföra julkortsbilderna från år till år och här kommer dom.
 
 
Den översta bilden tog vi direkt när vi kom från BB så jag skulle hinna sätta ihop julkorten, beställa och skicka så dom kom fram innan jul och det hann vi med!
 
Nu är han stor kille med egen vilja, ett väldigt välutvecklat ordförråd och med ögon som smälter mitt hjärta om och om igen, flera gånger om dagen och jag är så glad att jag får lov att ha mina pojkar hemma hos mig fortfarande, hela dagarna, varje dag. Dom ger mig så mycket och jag skulle aldrig vilja byta bort dessa åren hemma!
 
Nu ska vi fortsätta förbera lite för kommande treårskalas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0