Kalas!

Vi skulle egentligen haft kalaset på själva födelsedagen eftersom jag skulle jobbat idag men det gick att byta och då blev det enklast såhär.







Det blev jättelyckat! Emil fick en massa fina saker och när vi inte åt så försvann båda grabbarna upp och lekte så fint så. Jag hade förberett frallor i går kväll som jag bakade av på morgonen och till middag gjorde jag en pestopasta med kyckling, bacon, soltorkad tomat, ruccola, oliver, fetaost, körsbärstomater och suger snaps.

Emil ville ju inte ha någon tårta, han var väldigt bestämd när han önskade glass med fruktsallad och tillbehör. Självklart behöver man inte ha tårta!

När gästerna åkt hem så var mormor och morfar kvar när Emil byggde ihop sin nya verktygslåda.







Jag fick dessutom två sprängfyllda gekåspåsar med presenter som jag öppnade. Hur mycket fint som helst, klocka, pläd, låda, jäskorgar, tomtar, te och choklad mm. Jo alltså jag fyller ju snart men det gömmer man ju så lätt av när man har barn.

Men innan vi började kalasa så var det dags att öppna andra adventspåsen!






Nu lämnar vi helgen och går in i vardag igen. Mot Julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0