Mellandagar!

Vi har gjort en massa saker här i mellandagarna, mest lekt med julklappar, inne. Albin är fortfarande lite skruttig med jobbig hosta. Men det blir även lite lugnare när han inte är helt hundra, mindre bråk.







Jag har hunnit med lite mer promenader och igår hjälpte David mig att fixa lite i studion.







Efter studiostädningen stack jag iväg för några timmars auktion!







Oväntat mycket folk dock. Inga fynd heller men det är nästan lite som terapi att sitta och kolla på folk.

Idag har jag jobbat en sväng i studion och grabbarna har varit hos mormor.






Hann även förbereda för morgondagens nyårsdessert...
Nu är det snart läggdags hör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0