Fortfarande lite sliten och skruttig...

Magkatarren håller i sig och vägrar släppa taget. Två förmiddagar i rad nu har det verkligen känts bättre och jag har trott att det har vänt men likförbannat på eftermiddagen så är det samma skit och jag har inte fått i mig middag på flera dagar. I går kväll var vi hos Malin på Vin & Vax och då hade hon gjort sin helt fantastiska pestopasta. Det var första middagen sedan i fredags.

Idag har Albin vart hemma från skolan. Vi hade en tid på sjukhuset kl 10 och då var det ju ingen idé att han kom, varken före eller efter.

Eftermiddagen har jag spenderat i köket. Jag har bakat tårtbottnar, gjort 4 olika tårtfyllningar, lagat middag, vispat ihop en italiensk maräng och myst med ungarna mellan varven.

Ikväll har jag vart på Work-out och nu ligger jag redan i sängen, ögonen går i kors på riktigt, måste sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0