Ingen dötid här inte!

Igår blidde det ingen uppdatering alls här inte märkte jag men vi var väldigt upptaga hela dagen.

På förmiddagen var vi ute i Strömma och hälsade på Marina & Betty. Marina håller på att förvandla ett stort gammalt hus till ett Bed & Breakfast, det blir så fint! Jag ska åka ut snart igen och ha med kameran, en dag när det inte kräksnöar på tvären.

Vi åkte direkt ifrån Strömma och hämtade Albin, sen hem och laga mat, äta och skriva lista och åka och handla. På vägen hem från affären åkte vi om mormorn så jag fick resonerat mig sen hem och baka!

Jag har testat nya fyllningar och gjorde ett par tårtor, en som jag lämnade på jobbet och en på Kroppsvården Fräsch & Fin där jag masserade mig i morse, hos Lotta.





Så i morse lämnade jag först Albin i skolan och sen Emil hos mormor.

När jag masserat mig hämtade jag Emil så vi fick ätit innan vi hämtade Albin i skolan.

I eftermiddag fick vi besök av Angela, Oscar och Alex. Jag bakade en kladdkaka som det åts friskt av. Barnen har lekt jättebra idag, alla 4, tillsammans. Vi har planerat både skidåkning och sommarsemester!

När lekkompisarns åkt åkte vi hem till morfar så jag fick resonerat mig och efter det hade vi en ovanligt lugn och skön kväll, med läggningar och bad. Nu ska jag oxå vila, i morrn är det både tandläkarbesök och frisörbesök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0